ANKIETY (cd. informacji)
Słupca 23.05.2014r
Autorami wniosku o zatrudnienie gospodarzy domów była część członków z z os. Niepodległości 7,8,14,15,16 (Grupa IV - odbytego Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni w dniu 20 czerwca 2013r).
Spółdzielnia nie może tak zasadniczej zmiany dokonać, tylko w oparciu o kilkunastu wnioskodawców. Stąd wysłana ankieta przed Zebraniami, aby mogła wypowiedzieć się jak największa liczba naszych członków.
Utrzymanie porządku na osiedlach tak często podnoszone przez część naszych mieszkańców, wymaga realnej oceny. Firma Pana Olejniczaka w ramach tego kontraktu dokonuje także wszelkich pilnych napraw stolarskich, szklarskich, ślusarskich; budynków, placów zabaw itp,.
Biorąc pod uwagę Członków oceny, Spółdzielnia ogłosiła przetarg na wyłonienie wykonawcy prac w zakresie niezbędnym dla poprawy porządku. Zainteresowanie przedstawicieli firm po zapoznaniu się z naszą ofertą wynikającą z zakresu prac i naszych oczekiwań nie przełożyło się na złożenie wielu ofert.
Złożone oferty nie spełniły zakładanych przez Spółdzielnię oczekiwanych zmian w systemie świadczonych usług w tym zakresie. Specyfika wielkości terenów zielonych dróg, placów, chodników generuje wyższe koszty utrzymania tych terenów. Po analizie przyczyn takiego stanu rzeczy, Spółdzielnia będzie podejmowała dalsze działania na rzecz utrzymania i poprawy ładu, porządku na naszych osiedlach.
Zarząd
Spółdzielni Mieszkaniowej
WRÓĆ DO ARCHIWUM
Copyright by SM Słupca © 2013